Často kladené otázky
Potřebuji v objednávce něco změnit
Napište nám na info@znackovy-sport.cz nebo použijte kontaktní formulář, změníme, cokoliv budete potřebovat. Do objednávky můžeme i cokoliv přidat. Chcete-li spojit dvě objednávky do jedné, dejte nám také vědět.
Nepodařilo se mi zaplatit přes platební bránu, jak mám postupovat?
Pokud se platba objednávky přes GoPay nezdařila, napište nám na info@znackovy-sport.cz, změníme způsob platby na bankovní převod nebo na dobírku, dle vašeho požadavku. Nebo vám pošleme odkaz na platební bránu.
Kdy a jak mohu vrátit zboží
Zboží můžete vrátit do 14ti dní (zákonná lhůta) bez udání důvodu. Detailní postup najdete ve formuláři pro vrácení zboží. Veškeré vratky vyřizujeme obratem. Prosíme, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu!
Vrácené zboží nesmí být použité a musí na něm být originálně připevněné visačky. Použité zboží a zboží bez cedulek není možné vrátit.
Kdy a jak mohu vyměnit zboží
Zboží můžete vyměnit do 14ti dní (zákonná lhůta) bez udání důvodu. Použijte formulář pro vrácení zboží, je v něm uvedeno jak postupovat, kam zboží poslat a vše potřebné. Prosíme, podívejte se, je-li vámi požadované zboží dostupné na e-shopu.
Mohu si zboží vyzkoušet?
Ne, nemáme kamennou prodejnu, zboží není možné vyzkoušet.
Jak mám postupovat v případě reklamace?
Vytiskněte si reklamační protokol. Najdete v něm vše potřebné.
Je možný osobní odběr?
Ano, zboží je možné vyzvednout v e-shopu ve Velké Dobré u Kladna. I pro osobní odběr je nutná objednávka předem. K odběru zboží budete vyzváni e-mailem. Nejsme v e-shopu každý den od-do, ale jak je potřeba pro vyřízení objednávek a expedice. Je tedy potřeba se předem domluvit na termínu předání. Zboží vám rádi předáme po dohodě i ve večerních hodinách.